Jag valde att använda mig av Get Contact för att deras erbjudande bara kunde innebära en win-win för mig att få den hjälp jag behöver, men hinner inte med på egen hand att lägga så mycket fokus på dessa viktiga bitarna som jag hade önskat. Att överlämna förtroendet till Per och Get Contact efter vårt första möte där han berättade och visade,  så var beslutet en ”nobrainer”.

En så länge har de också levererat över förväntan, så jag kan varmt rekommendera att titta närmare på Get Contact och deras tjänster.

Magnus Häggbom

GO PURE SWEDEN AB

projekt go pure sweden ab

Tre steg för att lyckas

Äkta prospektering

Säkerställande av prospekt enligt nya GDPR samt uppbyggnad av både sociala nätverk samt pågående e-postlista med aktiva intressen.

Produktion

Produktion av videos, landningssidor samt formulär för att samla in nya aktiva intressen från besökare.

Digital marknadsföring

Detta sker främst via Sociala medier som Facebook och Linkedin samt via nyhetsbrev, kampanjen når ut till drygt 2 000 aktiva mottagare.

Kampanjen i korthet

Kampanjen Hälsoresan är indelad i tre faser enligt nedan

Sociala medier

Här publiceras en kort Intro video som skapar intresse för mer information.
Videon är länkad till en särskild landningssida, som i sin tur har ett GDPR formulär där besökaren accepterar mer information.

Landningssida

Från Sociala medier tar vi intresserade besökare vidare till en landningssida.
Här får besökaren lite mer information via en automatiskt uppspelad Video, för att gå vidare till slutfasen.

slutfasen

På landningssidan anger besökaren sitt fortsatta intresse genom att fylla i och acceptera mer information.
Då tas besökaren direkt till en specialsida på gopure.se för att börja resa.